Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Μφφφφφφ!










Νυστάζωωωω!Δε μπορώ! Έχουν σπάσει τα νεύρα μου. Που λέει και το φίλτατο mouton "je ne veux pas travailler,je ne veux pas déjeuner ,je veux seulement oublier..."! Ναι, θα γκρινιάξω πάλι για τη δουλειά μου. Ναι,είμαι μια σκέτη γκρίνια! Και ναι ρε, είμαι και ευέξαπτη! Αλλά τέσσερις μήνες τώρα δεν έχω βρίσει κανέναν απο όλους αυτούς τους καμμένους που παίρνουν να ρωτήσουν γιατί δε βρίσκουν πια το βιολογικό τους γάλα στο σουπερμάρκετ! Α, α, δε σηκώνω κουβέντα, είμαι μια κυρία! Μια κυρία που θέλει να κοιμηθεί, αλλά κυρία,εντούτοις. Επίσης έχω αρχίσει να αγχώνομαι και για την πτυχιακή(μέχρι τώρα αγχωνόμουν μόνο για την πρακτική,το TOEFL και το μεταπτυχιακό). Γιατί καθηγητή βρήκα. Θέμα πότε θα βρω, παιδιά; Ε, ε; Και δεν περνάανε και οι ρημάδες οι μέρες να παω να τον δω επιτέλους! Όχι τον καθηγητή! Τον ξενιτεμένο μου! Επίσης έχω να δηλώσω ότι αν συνεχίσω να τρώω σα γουρούνα δε θα χωράω πια στα ρούχα μου, κι αυτό δεν είναι ποτέ καλο! Αυτά είχα να καταγγείλω για σήμερα! Πάω να κοιμηθώ!

4 σχόλια:

deadendmind είπε...

*αγκαλιά*

Θα σου παραγγείλω ένα τηλεκοντρόλ που να κάνει fast forward τις μέρες (μόλις το βρω και πάρω και για μένα)

Ας αγχωθούμε όλοι μαζί, υπάρχουν πολλοί λόγοι! Άγχος ζεις, εσύ μας οδηγείς!

*τέλος παραληρήματος*

phantom είπε...

Είμαι συνάδελφος και γω, είναι ο τρίτος μήνας που δουλεύω. Ανακάλυψα το μπλογκ σου τυχαία, όταν έψαχνα διάφορα για το 11888. Δεν παλεύεται η δουλειά, τρελή βαρεμάρα και πολύ ξινοί επόπτες, με υφάκι χαρακτηριστικό δημοσίου υπαλλήλου.
Θα κάτσω να διαβάσω το μπλογκ σου απτην αρχή μονορούφι. Αν και πρέπει να την πέσω σε λίγο γιατί έχω δουλειά το πρωί.
11888 θέση τάδε πώς μπορω να εξυπηρετήσω? Έλεος!

SnoW-wHite είπε...

dem:Ενταξει, για την ώρα δε θα το χρειαστώ το τηλεκοντρόν. Εφτασε σχεδόν η ώρα. :) Εσύ πως τα περνάς εκεί στα βόρια?

bil_gr7: Καλωσήρθες! Ο ΟΤΕ μας φέρνει πιο κοντά!Χεχε!

exilio είπε...

oo μαναράκι μ κουράγιο..ξέσπα πάνω μου αν θές..αντέχω :Ρ