Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2008

Τι μάθατε χτές παιδάκια;


Οι προκαταλήψεις είναι κακό πράγμα. Γι’ αυτό λοιπόν, όταν πρόκειται να μπούμε σ’ ένα ταξί δεν περιμένουμε ο ταξιτζής να ακούει υποχρεωτικά Derti και να είναι σεξιστής.

Μπαίνουμε λοιπόν στο ταξί. Και ο οδηγός ακούει Derti. Εντάξει, δεν πειράζει. Τι να γίνει, υπάρχουν και διαφορετικά από τα δικά μας μουσικά γούστα σ’ αυτό τον κόσμο. Άλλωστε θα αποζημιωθούμε στη διαδρομή, καθώς ο ταξιτζής θα μοιραστεί μαζί μας το απόσταγμα της γνώσης του.

# -Γιατί είσαι λυπημένη; Σε διώξανε από κάπου;(Απλά χάζευα από το παράθυρο)

-Δεν είμαι λυπημένη. Κουρασμένη είμαι.

-Ε, καλά, από κούραση άλλο τίποτα. Πες μου καμιά άλλη κουβέντα. Όλοι κουρασμένοι είμαστε. Δε σε έδιωξαν από κάπου πάντως!

-Όχι.

Ηθικό δίδαγμα: Ο μόνος αποδεκτός λόγος για να μην πιάσεις αυτοβούλως κουβέντα με ταξιτζή είναι να έχεις φάει χυλόπιτα.

# -Δούλευες;

-Ναι.

-Πως κι έτσι; Μικρή φαίνεσαι.

-Μικρή είμαι.

-Επιτρέπεται στους ανήλικους να δουλεύουν;

-Όχι και τόσο μικρή πια! Έχω ενηλικιωθεί χρόνια!

-Πόσο είσαι δηλαδή;

-Κοντεύω τα 22.

-Α, της παντρειάς δηλαδή!

-Ε, όχι και της παντρειάς!

-Μα άκου με που σου λέω. Ξέρω εγώ. Άλλες έχουν ήδη παντρευτεί!

Ηθικό δίδαγμα: Έχω μείνει στο ράφι! ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

# - Και τι σπουδάζεις;

-Ψυχολογία.

-(Με πόνο ψυχής) Μα γιατί; Εσύ είσαι χαμογελαστό κορίτσι! Αντί να γίνεις εκεί νηπιαγωγός, σαν κοπελίτσα!

-Γιατί, οι ψυχολόγοι δεν πρέπει να χαμογελάνε;

-Αφού δεν τους αφήνουνε! Ασε κοπελιά, δύσκολο επάγγελμα.

-Όλα τα επαγγέλματα έχουν δυσκολίες.

-Εκεί εσύ! Δεν καταλαβαίνεις! Από πού είσαι;

-Από Αργολίδα.

-Ε, έτσι εξηγείται!! Είσαι πεισματάρα!

Ηθικό δίδαγμα: Δε φτάνει που έμεινα στο ράφι, κάνω και λάθος επάγγελμα και είμαι και από καταβολής πεισματάρα. Χέσε μέσα! Πού πάω σ’ αυτή τη ζωή; Γι’ αυτό λοιπόν, ο ταξιτζής, μαζί με τα ρέστα μου έδωσε και την καρτούλα με το τηλέφωνο του, ώστε να μου δείξει εκείνος τι μου ταιριάζει!

5 σχόλια:

deadendmind είπε...

Βέεεβαια, έχει δίκιο ο άνθρωπος! Τα κοριτσάκια γίνονται νηπιαγωγοί/δασκάλες, νοσοκόμες, γραμματείς, αεροσυνοδοί, κλπ.

Το μόνο που σε σώζει είναι να ασχοληθείς με την παιδοψυχολογία (θα βοηθήσει και το μητρικό ένστικτο) και να παντρευτείς ASAP! :-ΡΡΡ

SnoW-wHite είπε...

Σπέυδω! Αλλά ποιος θα με πάρει, έτσι πεισματάρα που είμαι, μου λες? Μήπως να τον πάρω τηλέφωνο τον ταξιτζή; :-Ρ

Nathalie είπε...

Auto me to derti pia.. Oti wra ki an einai derti paizei! Na gyrnas prwi, meta apo kourash, na exeis piei kai to mono pou 8es na'nai to krevataki sou kai na sou paizei o allos derti! Thn karta thn krathses ?

G.V.G_Ps είπε...

... σκέψου βέβαια και το ενδεχόμενο να κάνεις πτυχιακή για την «ψυχοπαθολογία του ταξιτζή», αν φυσικά έχεις ακόμη την κάρτα του, γιατί είμαι σίγουρη ότι ο συγκεκριμένος θα μπορούσε άνετα να αποτελέσει την πηγή του θεωρητικού σου πλαισίου!

;-)

Ανώνυμος είπε...

Yποννοεις κατι για εμας τις νηπιαγωγους,dem?Σε πληροφορω οτι ολες μας κρυβουμε εναν serial killer και ας μοιαζουμε με κοριτσακια!!!Αντε τωρα μη βγει η Ματουλα απο μεσα μου...